Korzystamy z plików „cookies”, by zagwarantować wysoką jakość naszej witryny. „Ciasteczka” pomagają nam przyspieszyć i usprawnić działanie strony. Korzystamy także z treści (np. filmy YouTube, mapy Google), które podlegają polityce prywatności podmiotów trzecich. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić lub wyłączyć obsługę plików „cookies” w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych oraz wykorzystania plików „cookies” znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Warunki świadczenia usług

Poznaj zasady współpracy

Zależy nam, by Twoja przygoda z Atomic Studio była procesem pełnym satysfakcji i spokoju. Nasze projekty są wykonywane przede wszystkim dla Was — klientów — i to właśnie z tą myślą staramy się tworzyć. Zadowolenie ze współpracy wynika m.in. z przejrzystości zasad, dlatego chcemy, by wszelkie warunki realizacji zamówień były jasne. Satysfakcja klientów i szeroko pojęta wolność w korzystaniu z projektu/produktu jest dla nas bardzo istotna, dlatego w poniższych zapisach musimy zwrócić uwagę także na technologiczne możliwości i ograniczenia. Jesteśmy dla Ciebie i tworzymy dla Ciebie, prosimy więc — poświęć chwilę na zapoznanie się z poniższymi zasadami świadczenia usług.

Pamiętaj, że każde złożenie zamówienia w Atomic Studio oznacza akceptację poniższych zapisów.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji, zawsze jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: kontakt@atomicstudio.pl

Realizacja zamówienia

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się dopiero po otrzymaniu wiadomości pisemnej (e-mail, SMS itp.) zawierającej akceptację projektu i warunków wykonania. Nie realizujemy zamówień bez jasnej akceptacji projektu i warunków.
  2. Klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia projektu, a w szczególności zawartych w nim informacji oraz danych, przed realizacją zamówienia. Zaakceptowanie projektu oznacza zatwierdzenie jego całości — zarówno pod kątem graficznym, jak i tekstowym (błędy ortograficzne, gramatyczne, merytoryczne, literówki, braki itp.).
  3. Po zaakceptowaniu projektu i wykonaniu zlecenia, nie będą uwzględniane reklamacje z tytułu błędów na gotowych produktach, jeżeli są one skutkiem zatwierdzenia przez klienta błędnego projektu.
  4. Atomic Studio może odmówić zmian w umowie, projekcie i/lub zamówieniu, jeżeli proces realizacji został już rozpoczęty.
  5. Czas realizacji zamówienia jest podawany w celach orientacyjnych. Z uwagi na różne, nieprzewidziane czynniki losowe, nie można zagwarantować, że wskazany termin w każdej sytuacji zostanie zachowany. Klient jest informowany każdorazowo o zrealizowaniu zamówienia i/lub możliwości odbioru produktów.
  6. Atomic Studio może odmówić realizacji projektów, jeżeli oczekiwania klienta są niezgodne z zasadami projektowania i/lub ograniczeniami technologicznymi.
  7. Dokonując zamówienia klient oświadcza, że zapoznał się z dotychczasowymi pracami projektanta, akceptuje jego styl oraz poczucie estetyki. Klient oświadcza również, że uzyskał odpowiedzi na wszelkie pytania i nie zgłasza uwag co do sposobu realizacji projektu/zamówienia.

Materiały drukowane

  1. Dopuszczalne są różnice w zamówionym nakładzie nieprzekraczające 5%. Reklamacje z tego powodu nie będą uwzględniane.
  2. Porównywanie kolorystyki gotowego materiału poligraficznego względem wizualizacji na ekranie jest technologicznie niepoprawne. Kolory generowane na ekranach oraz kolory generowane w procesie druku są uzyskiwane w całkowicie odmiennych technologiach, dlatego wszelkie wizualizacje oddają jedynie przybliżony efekt końcowy. Kolory oglądane na ekranach w bezpośredni sposób zależą także od indywidualnych możliwości oraz kalibracji ekranu. Nie podlegają reklamacji różnice w kolorystyce gotowego produktu porównywane względem barw na wizualizacji. By uzyskać realny pogląd na efekt końcowy, stosuje się wydruki próbne, które są dodatkowym, płatnym procesem.
  3. Z uwagi na charakterystykę procesu druku, nie podlegają reklamacji różnice kolorystyczne w partiach materiałów należących do odrębnych zamówień. Wynika to z faktu, że nie jest możliwe wierne odtworzenie warunków druku każdej kolejnej partii (inna maszyna drukująca, inny producent papieru itp.). Dopuszczalne są także drobne różnice kolorystyczne w ramach jednej partii produktu.
  4. Niektóre z materiałów drukowanych (np. teczki) dostarczane są w formie niezłożonej.

Ceny

  1. Jeżeli nie zaznaczono inaczej, wszystkie ceny wyrażone są w wartościach brutto (PLN).
  2. Składając zamówienie klient oświadcza, że akceptuje cenę usługi i/lub produktu.
  3. Wszelkie zmiany dotyczące umowy, projektu i/lub zamówienia zgłoszone po uzgodnieniu warunków, mogą skutkować zmianą końcowej ceny. Jeżeli zmiany wpłyną na cenę końcową, klient zostanie poinformowany o danym fakcie.

Pliki

  1. Należy mieć na uwadze, że nie w każdej sytuacji możliwe jest udostępnienie klientowi projektu w postaci pliku edytowalnego, pliku zamkniętego i/lub pliku graficznego wykorzystanego w procesie druku. Wynika to z ograniczeń licencyjnych nałożonych na komponenty użyte w projekcie (licencjonowane grafiki, kroje pisma itp.). Jeżeli uzyskanie pliku graficznego (edytowalnego i/lub zamkniętego) jest istotnym elementem zamówienia (zwłaszcza dla zamówień materiałów fizycznych), klient powinien zaznaczyć to przed uzgodnieniem warunków umowy. Atomic Studio dokłada starań, by w możliwie najszerszym zakresie nie ograniczać klientom możliwości dysponowania zamówionym projektem.

Inne

  1. Udostępniając nam zasoby graficzne (fotografie, loga itp.) klient oświadcza, że posiada prawo do wykorzystania ich w celu i zakresie przewidzianym przez projekt.

Ostatnia modyfikacja: 12.10.2022 r.